понеділок, 28 березня 2016 р.

                  Способи і техніка для позбавлення
                           від негативу  минулого 

1. Згадайте конкретний випадок (подія, ситуацію, епізод), де був негатив. Якщо негатив зараз не відчувається - це не привід не згадувати, бо его буде вас переконувати: «немає там негативу, все нормально, нема чого згадувати і розглядати цей випадок», тим самим приховуючи негатив.

2. Згадайте обставини, людини, людей або істот, яких ви явно чи не явно звинувачували в тому, що цей випадок стався з вами.

3. Дивіться на цей випадок (подія, ситуацію, епізод) з розумінням (або хоча б думкою), що я сам (а) притягнув (а) це в своє життя - своїми думками, словами і діями, і що ніхто інший в цьому не винен. Мені повернулося це по закону карми, все справедливо і по-чесному. Звинувачуючи іншого / інших (згадайте кого саме), я був (а) неправий (а), бо не розумів (а) закон карми, і через це нерозуміння я весь цей час завдавав (а) шкоду собі і іншому, випромінюючи негатив в його сторону. Розглядайте випадок, думаючи такі думки, до тих пір, поки не прийде полегшення і прийняття, що полягає в розумінні «я сам (а) притягнув це, тому звинувачувати більше нікого».

4. Попросіть подумки вибачення у того, кого ви звинувачували в тому, що цей випадок стався. Прости мене, я через свою дурість вважав (а) тебе винним у трагедії, вважав тебе причиною своїх проблем, а зараз я розумію, що це не так. Прости, що я весь цей час думав і говорив про тебе погано, злився на тебе, ненавидів, бажав тобі зла. Я був неправий, прости мене. Продовжуйте просити вибачення до тих пір, поки не відчуєте полегшення і відпускання - у вас більше немає претензій до цієї людини, ви не тримаєте на нього зла, немає бажання обговорювати його з кимось, скаржитися на нього, і ви більше не вважаєте його причиною своїх проблем.

5. Подяка Богу (Вищим Силам, Життя) за те, що у вас з'явилася можливість зрозуміти, прийняти і відпустити цей випадок.

Ця техніка - просто шаблон. Комусь він сподобається і повністю підійде, а хтось переробить його під себе. Адже справа тут не в словах і виразах. Головне, щоб це реально допомагало позбутися негативного вантажу минулого і сприяло духовному зростанню.

Між четвертим і п'ятим пунктом можна, наприклад, вставити формулу щастя стосовно тієї людини, яку ви раніше вважали причиною своїх неприємностей. А п'ятий пункт можна розширити, використовуючи техніку подяки.

                                          Швидкого вам позбавлення від негативу!

Немає коментарів:

Дописати коментар